Släkten är värst

Just för stunden är jag riktigt irriterad, eller jag var det redan igår kväll. Det värsta som finns är när släkten lägger sig i på helt fel sätt, allt bara för att pika eller verka bättre än någon annan, få andra personer i omgivningen att tro att man har har det guld och gröna skogar fast att det är brunt och grumligt.
Kastar skit i ansiktet på andra släktingar och fula ord!
Inte klokt vad folk kan bete sig illa!

Släkten är värst, speciellt vissa. När man har en kusin som inte verkar ha det speciellt bra, tafsar på allt som har två ben och något form av hål, tom. Sina egna kusiner. Försöker med allt och alla, trots att man lever i förhållande med barn.

Kanske var jag för hård? Mina närmaste kommer att veta vem jag menar och också vissa vänner och det skiter jag fullkomligt i! Blir bara så fruktansvärt jävla arg och personen i fråga bör skämmas, tio gånger om!

Det finns fler jag stör mig på och Inte klarar av men sånt är livet, man kan tyvärr Inte välja sina släktingar.

Största delen av min släkt är underbar, ni är guld värda. Personer jag skulle ställa upp för i alla lägen. Ni vet vilka ni är :)



Kommentarer
Angelika - mamma till William <3

Låter mindre kul det där :/

2012-01-03 @ 09:42:23
URL: http://kotek23.blogspot.com
tjockismamman

japp släkten är värst tyvärr..

2012-01-03 @ 14:52:37
URL: http://timaki-timaki.blogspot.com/
Erika - Mamma Till Tino

Usch! Låter verkligen inget vidare vännen!

kramar <3

2012-01-03 @ 17:37:09
URL: http://eeaberg.blogg.se/
Sara

Usch och fy säger jag ;(

Finns folk till allt.



Denna oljan är den första av alla sådanna oljor som kom sa han i butiken :) så det är nog i princip samma som din :)

Den går in i det skadade håret och reparerar, återvygger och stärker håret! Då ska man lägga under i vått hår.



Lägger man i det i torrt så ger det bara glans! :)

2012-01-05 @ 15:59:06
URL: http://saantos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0