Summering.

Dom senaste dagarna har gått i riktigt fort. Vi kan börja med helgen, vad hände då?
Fredag till lördag sov Alva hos gammelmormor och morfar medans jag praktiserade.
Hämtade hem henne lördag eftermiddag, kvällen bestod av massor av mys!
 
Söndagsmiddag hos Pappa innan jag begav mig mot ett kvällspass och Alva stannade kvar hos morfar för bad och nattning. Jag gick dit efter att kvällen tog slut för övernattning!
 
Måndagen innebar dagisdags och hemstudier för min del samt lite arbete på svägerskans cafe. Alltid trevligt att hjälpa henne med diverse saker..
 
Nu är det Tisdag och praktik och dagis har vi sysselsatt oss med, kvällen var kommer och mat skulle i magen. Rester dagen till ära! Jag kollar nu svenska hollywoodfruarna innan jag plaserar huvudet på kudden.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0