Familjecentralen Symfoni

Hejsan hoppsan ni som finns kvar bland mina läsare!
Jag och Alva gick upp innan tuppen idag, morgonmyste som vanligt innan vi intog frukosten.
Klädde på oss och drog iväg innan klockan hade slagit 09.00, våran bil styrde till ryd och familjecentralen symfoni, det var första gången för oss och vilket mysigt ställe det var! Vi kommer garanterat ta oss dit fler gånger när vi är lediga från skola, jobb och dagis.

När vi var på familjecentralen fick Alva myror i brallan, hon var överallt. Hon ville inte alls sista i ringen och leka med de andra barnen, hon ville inte alls sitta med i sång ringen men när bubblorna kom fram då blev det minnsan intressant.

Våran bebis är verkligen ingen blyg tjej, hon vill upptäcka allt på egen hand och gärna utan att Mamma springer efter.

Efteråt gick vi hem till Johanna med familj för kaffe och fika medan våra barn låg i sina vagnar utanför fönstet och sov, helt utpumpade efter en massa bus.

Vi stannade nästan hela eftermiddagen hos Johanna, väldigt mysigt och det måste göras oftare.

Jag lämnade Alva en trappa ner hos min syster och systerson och jag tog bilen till skultrop och Erika för att hämta en tripp trapp stol som kommer från en förskola, deras skulle bytas ut. Betalde en liten slant för en tripp trapp som var nästintill i nyskick. Dagens fynd!

Biggest loser har final ikväll, intressant! Jag håller på Raffe och hemmapriset kan vinnas av vem som helst skulle jag tro, svårt att gissa på men skövdebon får mer än gärna vinna och sätta våran lilla stad ännu mera på kartan ;)

Bloggen är just nu kanske lite trist utan bilder men jag ska försöka mig att koppla in den nya telefonen och överföra bilder till datorn men det får bli en annan kväll, det får då bli en bildbomb men så länge kan jag bjuda på en bild från Alvas 1års kalas :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0