Fredag

Min dag startade tidigt eftersom att jag skulle på en föreläsning i skolan klockan nio, under tiden skulle Alva spendera tid med moster och kusin. När man har en tid att passa vill ens barn ha sovmorgon? Varför just då? Fick väcka min sjusovande unge strax efter klockan åtta för en flaska vällning, frukosten åt hon lite senare en trappa ned, hur som haver...

Föreläsningen var riktigt intressant, en kvinna som arbetar på kvinnohuset tranan kom och talade. När jag hade allt färskt i minnet tänkte jag sitta med min uppgift ang tranan ikväll men planerna ändrades som i de flesta andra fall när studierna kommer på tal ;) ... i morgon ska jag göra uppgiften så jag förstår mig på alla stödord jag antecknade

Jag har lagat taco paj som blev riktigt god med en härlig sallad till, lets dance små tittade jag på men tappade intresset omedelbums.

I morgon kommer vi ta en tripp till tibro och dess klädbytardag, vi ska till tippen och slänga skräp och sen får vi se hur dagen fortsätter :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0