Ricin olja

Jag har påbörjat en kur med ricin olja som är bra för att minska förlusten av hår, man tappar tydligen extra mycket när man har fött barn och detta är min fjärde gång och märker redan skillnad. Jag tappar nästintill inget hår alls!

Ricin olja ska få håret att växa fortare, vanligtvis växer håret ca en centimeter på en månad och använder man ricin olja tre gånger per vecka ska det växa fem cm! Jag hade tänkt ta en före bild på håret i bak och längre fram en efter bild men det har blivit avglömt i min stressiga vardag, kanske hinner i morgon ?

Sliter och glanslöst hår med mycket håravfall? Då rekommenderar jag ricin olja! Finns att köpa i butiken Life.



Kommentarer
Ida

Vad härligt att det fungerar för dig också :) Läste dock en artikel på Aftonbladet för ett tag sedan att man kan få exem om man använder det för mycket.

2012-01-13 @ 23:28:01
tjockismamman

dricker du det eller lägger du det i håret..?

För att håret ska må bra ska man ha BRA kost och BRA schampo m.m.

2012-01-14 @ 08:31:46
URL: http://timaki-timaki.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0