Första dagen på nya året

Den första dagen på tjugohundratolv börjar lida mot sitt slut och här kommer en snabb uppdatering om vad vi har gjort!

Dagen började som vanligt strax efter sju men dottern är oftast nöjd i sängen ett tag så att man kan vakna till liv, underbart att hon inte har bråttom upp.

Det var snö blandat med regn, en grå dag men det livades upp med att Alva storasyster kom hem och stannar över natten och hela måndagen. Alltid lika roligt när hon kommer hem och Alva skiner upp som en sol extra mycket.

Vi har hunnit med ett besök på Stellas lekland tillsammans med svägerskans familj, det var lagom med barn och föräldrar. Alva provade bollhavet på den lilla avdelningen men det var inte trevligt och läppen sänkte sig, nytt försök nästa gång.

Min pappa och Alvas mamoff har fått sig ett besök och där befann sig min kusin med hand dotter. Alva är endast femton dagar äldre så dom leker riktigt bra och ofta ska det bli, roligt för barnen.

Amerikansk fotboll och besök av Tonys kompis, jag har studerat och besökt min syster en snabbis, fick i mig en taco och det var muns för magen innan läggdags.

Man hinner mycket på en dag och dagarna flyter ihop. Jag har ännu inte hunnit fixa ihop en bild bomb men det kommer förhoppningsvis inom en snar framtid. Det finns alltid något annat som kommer i mellan.

Önskar alla en god natt med sömn!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0