En liten uppdatering

Hejsan hoppsan ni läsare som finns kvar! Jag har verkligen blivit dålig på bloggandet, jag vill och tänker att jag ska blogga via datorn för att lägga in bilder men den försvinner tiden.

Vad händer i vårt liv?
Jag påbörjar min praktik på tisdag. Centrum östra, Norrmalm blir mitt område. Nära hemmet och det känns bra, tar två minuter till personal lägenheten.

Min älskade sambo hoppas fortfarande på kryckor efter operationen och ska göra de några veckor till. Hans rehabilitering påbörjas snart och förhoppningsvis kan vi få det att klaffa med mitt schema.

Alva hon tar sig runt krypandes överallt och fort går det, gärna till ställen där hon gärna inte får vara själv. Tidningshögen i hallen är något av det roligaste. Hon ställer sig upp mot det mesta och tar något steg i sidled. Hon plockar smörgåsen och stoppar i munnen själv. Hon gör så mycket nyvalt när man funderar på något speciellt hon gör försvinner det, tokigt det där!

Jag börjar fundera över vår och sommaren. Vara mammaledig, jobba eller kombinera?
Alva ska vara på dagis lite över sommaren tror, om jag jobbar men ännu inget bestämt om hur mycket.

Snart är det bara två månader kvar tills Alva fyller 1år, vart tog tiden vägen?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0