Åren springer ifrån oss!

Min lillebror fyller idag 20år , stort grattis älskade!

Min mamma, morbror och jag pratade om hur fort tiden går.
Mamma och morbror kom fram till att det är först när man får barn och barnbarn man uppmärksammar extra mycket hur fort tiden går!

Tjugo år bara springer iväg när hushållsarbeten ska göras, barn ska passas, matas och lekas med, man ska hinna med att jobba för att ha en inkomst och mycket mer därtill som gör att dagarna, veckorna och åren springer iväg!

Ja om tiden ska gå så fort kommer mig vara 30år inom en månad!



Kommentarer
tjockismamman

jaadu åren springer för fort ibland juu...

jag slutade fylla år efter man fyllde 25 haha...så jag är juinte äldre än 25 vet du ;) inte i själen allafall..

2012-01-10 @ 12:50:56
URL: http://timaki-timaki.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0