SVAR PÅ KOMMENTAR


Jag fick en kommentar om att jag bör skriva mer om vad jag gör på min fritid och vad mina djur heter ;

Vi har inga djur eftersom att jag är pälsdjursallergiker tyvärr, annars hade vi gärna velat haft en hund.
Min liv består av att vara mamma, jobba och plugga samt familjelivet och det som hör till. Det finns tyvärr bara 24 timmar på ett dygn och det blir inte allt för mycket fritid till övers och då föredrar jag att sitta hemma och ta det lugnt, baka eller någon annan mysig hemma syssla, låter kanske tråkigt men det är avslappnade.

Jag har aldrig "hunnit" skaffa mig fritidintressen eftersom att jag flyttade hemifrån när jag var 18år och sedan dess har livet bestått av jobb och plugg för att få ihop ekonomin för att kunna bo hemifrån. Innan jag fyllde 18år hade jag fullt upp med annat, mina kompisar och festandet gick före allt. Önskar att jag hade något/några fritidsintressen, inte försent att skaffa ? :)

Några tips ? ;)


Hoppas du är nöjd med svaret :) Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0