DÅLIG UPDATE!


Tänker varje dag att jag ska blogga, att detta ska jag blogga om men med vetskapen om att våran dator har gått och trögat ner sig totalt blir det inte alls lika roligt. Allt tar 10år så därför sitter jag och gör allt via min Iphone, allt förutom att blogga. Snälla blogg.se, skaffa er en blogg app för att underlätta mångas bloggande, tror inte att jag bara talar för mig!?

Ska renska datorn på skräp och överföra till externa hårddisken sen håller jag alla tummar och tår för att datorn blir snabbare.. Tack så länge :)


Kommentarer
Erika - Mamma till Tino

Håller verkligen med dig!! Ge oss en app innan vi dumpar blogg.se för en bättre sida!! Gör också allt med min iphone, då min dator är sönder trampad. Så hade varit guld med en app ;)

2011-09-07 @ 19:17:50
URL: http://eeaberg.blogg.se/
Emelie

du vet att man kan skicka sms till bliggen som blir ett inlägg sen va? vet du säkert men ifall att ;)

2011-09-08 @ 01:20:33
URL: http://emeliieelinsofia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0