Sömnlös?

Tre tillfällen för välling och ett uppvak av morgontidningen som landade på hallgolvet. Godmorgon? Skulle inte tro det! Vi ska till BVC på torsdag och hoppas på mer råd än "bara att vänja sig att leva med det" !

Alva vilar mellan tjugo minuter en timma per dag så hon borde sova nätterna kan man tycka. Det var länge sen hon vilade någon timma eller två mitt på dagen så jag hoppas att det sker denna dag annars vet jag inte hur jag ska klara denna mulna tråkiga regniga dag?

Alva kollar på "lata Lucy" och jag ska avnjuta en stor kopp te...

Under dagen kommer det andra bilder i headern, håll utkik ;)



Kommentarer
tjockismamman

Hur mycket tar hon när ni nattar henne för natten?

E det 200ml?

För i mina öron låter det som att hon e hungrig och hon har inte ont eller så och Gallskriker när hon vaknar.

Ni kanske får byta till lite maffigare välling kanske

upp en ålder för vällingen?

2011-10-19 @ 10:50:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0