Skola & huvudvärk

Spenderade största delen av dagen i skolan, avbröt när huvudvärken sakta men säkert började krypa på och sedan dess har det bara blivit värre.
Stjärnor snurrar framför ögonen, ljuset är jobbigt och magen känns konstig.
Jag har ingen feber och är pigg annars men denna värk i huvudet gör det jobbigt att hålla sig vaken.
Tackar för att det kom lägligt när T är hemma och provet på lördag är nog inget att hänga i granen, kan ju inte studera med huvudvärken och jag vill inte göra provet halvdant och slarvigt..

Vi hörs när huvudvärken och kroppen känns bra igen. Ni får ha det toppen tills dess och skicka gärna över extra energi till mig ;)



Kommentarer
tjockismamman

åh inte det lättate o sitta i skolan och ha huvudvärk..

Du kanske har en tendens till migrän..??

krya på dig..

2011-10-20 @ 23:05:26
URL: http://timaki-timaki.blogspot.com/
Angelika - mamma till William <3

Jag vet precis vad du menar! Håller helt med dig om pampers men libero hade jag inte tänkt pp men det kanske är så :) svårt det där.

2011-10-21 @ 14:08:49
URL: http://kotek23.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0