Säger god natt..

...efter en bra kväll med Egentid.

T har vart iväg med jobbet på o'learys.
Alva hade svårt att slappa av vid läggdags men tillslut somnade hon på magen och vaknade en halvtimme senare, somnade dock om ganska snabbt.

Har pratat med pappa en snabb sväng som befinner sig i Thailand. Kan inte annat än att vara avis ; )

Jag har kollat lyxfällan och har studerat rehabilitering och habilitering och det skall göras klart i morgon och skickas in så jag kan koncentrera mig på inlärningen till provet på måndag, första provet i medicin som jag tidigare gått godkänt i men de har gått för lång tid sedan provet skrevs första gången, Surt men det är vara att acceptera!

Nu ett avsnitt av sex and the city innan jag stänger ögonen för denna dagen.
Hoppas ni alla haft en lika bra kväll som jag, hörs i morgon : )





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0