Natten blåste förbi

Natten har gått riktigt fort! Det känns som om vart uppe tjugo gånger. Alva har vaknat tre gånger för välling. Tre gånger, vi är inte mer än människor och orkar inte hur mycket som helst.

Min förkylning blir inte bättre utan bara sämre med tjock hals och rinnande näsa. Alva mår bättre och är inte alls lika förkyld, skönt det :)

Idag ska det tvättas sängkläder, fixa det sista i barnens rum, ett besök hos optikern och kanske ett besök hos svärföräldrarna om deras flyg landar i tid. Mycket att göra idag så att kurera mig får bli en annan dag!



Kommentarer
tjockismamman

Duu jag testade sinova forte när jag vart förkyld och var verkligen dundermedicin mot seg slem m.m. testa vet jag

2011-10-14 @ 09:24:29
URL: http://timaki-timaki.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0