Mosters ängel och tidig sömn?

Mosters ängel (2,5år) har vart här ikväll, han är alldeles underbar! Pratar och gosar med Alva, visar henne alla leksaker. För mosters ängel har det alltid vart "mis vava (min Alva)".
Han pratar massvis nu och det kommer roliga grodor ur munnen på honom.

Jag sitter vid mobilen och han frågar -
"Fia, Facebook?"

T klipper naglarna på Alva och han säger - "klippa mina med, dom är trasiga"

Underbart med barn och deras ord och meningar :)




Jag gör ett försök med att somna tidigare i hopp om att jag är piggare på morgonkvisten. Det är sjukt jobbigt att komma upp på morgonen även om jag hör Alvas glada stämma från rummet intill.

Under sommartiden kvittar det hur lite man sover man är ändå alltid pigg och glad samt full med energi, allt tack vare solen men så här års är det riktigt jobbigt och jag är säkerligen inte ensam om detta..




Kommentarer
tjockismamman

Ja barnens kusiner har stor del i barnens liv.. helt underbart..

Min har 7 kusiner.. och min syster fick sin pojk veckan innan vi fick våran första lite coolt tycker jag ;)

2011-10-25 @ 21:08:54
URL: http://timaki-timaki.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0