Mamoff, förkylning & sovmorgon

Har ikväll hälsat på Alvas mamoff (morfar) , fick med oss skor, jackor och kläder till stora dottern i hemmet som pappas sambos dotter hade när hon var på besök i Sverige förra vintern, kommer från Thailand och där har man ju inget behov av vinterkläder precis. Bra med nya kläder till N eftersom att hon växer som ogräs, snart kan hon använda mina skor och kläder ;)

Just nu Sitter jag inlindad i filten med min iPad i handen och små tittar med ett öga på lyxfällan. Jag känner mig sjukare och sjukare för varje minut som går. Kokar inombords och huttrar utvändigt!

Skralvan lilla är fortfarande förkyld och vi hoppade över baby badet. Får bli på söndagens eller nästa torsdags drop-in.

Jag önskar mig världens längsta sovmorgon och håller alla tummar och tår för att önskningen ska slå in!
Min älskade sambo kanske läser detta ;)



Kommentarer
Anonym

håller tummar o tår så de blir blå så du får lite lite sovmorgon så kroppen kurerar sig från förskylningen..

KRYA på dig

2011-10-13 @ 22:50:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0