Lilla My, tvätt & fix!

Har inget vettigare för mig denna lördag kväll än att vika tvätt och det kan vänta tills i morgon eller varför inte nästa vecka? ;)

Alva har blivit väldigt mammig! När hon är med någon annan utan att se mig går allt toppen men direkt när hennes bruna ögon skådar mig kommer gråten och armarna upp i luften! Gullungen <3

Hon fick även en till "nalle" från Kreta. Lilla My från Mumindalen. My ser dock argsint ut men samtidigt gullig.

Jag lägger huvudet på kudden och tackar för mig. I morgon väntar det sista fixet i barnens rum, vem vet det kanske kommer för-och efter bilder inom en snar framtid!

Sov gott och dröm sött :)




Kommentarer
tjockismamman

ja precis tänkte på ifall det var modersmjölk så byta ut det mot vanlig välling..

Men har ni testa lite tyngre välling som mättar ordentligt..

Vi körde också godnattvälling till killarna men sen bytte vi till det vanliga igen..



läste din förlossningsberättelse också nu.. du hade de tufft med värkar såååå länge alltså jösses.. då ska jag inte klaga på mina 6-7 timmars förlossningar.. räknar tiden från att man blev inskriven på förlossningen..

Mina bebisar har varit rätt så stora..eller kanske inom "normen"

Första som kom en HEL månad tidigt var 3360gram andra 4500gram och nu lilltjejen 3675gram..

2011-10-15 @ 23:31:05
URL: http://timaki-timaki.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0