Himla stolt

Jag är himla stolt över mig själv som kunnat fixa riktigt mycket med bloggen. Känner mig riktigt nöjd men skulle vilja byta bilderna men det kommer inom kort, antingen om jag lyckas klura ut det själv eller om någon vill hjälpa ? :)

Kollar just nu pengarna på bordet på kanal4, riktigt spännande och det verkar svårt och stress framkallande ;)

Jag spelar in ensamma mammorna och pappan och ska titta på det när Alva vilar under morgondagen.

Borde också plugga till proven som jag har nästa lördag men det är en favorit i repris som jag redan fått G på men eftersom att det gått för långtid räknas det tyvärr inte. Kunskaperna borde finnas kvar!



Kommentarer
tjockismamman

självklart ska du känna dig stolt inte det lättaste och dona med bloggdesigne ju..

Själv har jag inte tiden till och sitta och koda o all html javascripta och göra i ordning bg m.m.



Du kan ju kopiera hela headern till någon programm typ photoshop.. och kopiera bgfärgen sen klippa o klistra bilderna i ruterna så de passar in på de gamla bilderna...det blir en lång men ser ut som tre bilder.. haha du fattar säkerligen nada på min förslag..

Finns säkerligen en lättare allternativ o göra det på



så jag tar det färdiga som finns på bloggspot har aldrig fattat hur blogg.se funkar..ler..

2011-10-17 @ 20:41:15
URL: http://timaki-timaki.blogspot.com/
Erika - Mamma till Tino

Snyggt fian :) Duktig du är med både bloggen och skolan!

Ska vi dra ihop och ta en fika + plugg någon dag?

Kram

2011-10-17 @ 20:49:14
URL: http://eeaberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0