God morgon

Helgen är över för denna gången men om tre arbetsdagar är det helg igen, underbart! Solen skiner fram lite mellan regn molnen.

Jag lyckades somna om efter min nattliga vakenhet med massor av energi.
Morgon har gått i full fart!
Fixat Alvas skötväska inför hennes dag hos farmor, pratat med min pappa som befinner sig i Thailand och nu ska mamman fixa i ordning sig och hemmet.

Jag känner mig inte alls laddad inför provet men kommer sitta i skolan ett par timmar innan och läsa. Önskar att hjärnan kunde printa in allt direkt!

Håller alla tummar och tår för att mina glasögon kommer idag, lagom till provet i eftermiddag! Håll era tummar
; )

Vad ska ni hitta på idag?



Kommentarer
tjockismamman

Här har ju killarna höstlov så vi har mjukstartat TIDIGT gaah.. idag.

Sen ska vi ta en sväng ute och handla lite m.m annars är det bara vara hos oss..

Lycka till med provet...kommer garanterat gå bra bra..

och att du hinner få dina hjälpögon..

2011-10-31 @ 09:24:11
URL: http://timaki-timaki.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0