Fika, bus och studerande

Dagen har varit toppen! Lek hos syster med oliver samt en liten matbit som bestod av fisk och potatis.

Det är underbart när T kommer innanför dörren efter en arbetsdag. Både jag och Alva saknar honom sjukt mycket under dagarna. Hade vart underbart om man kunde vara hemma båda två och spendera tiden tillsammans på vår dotter. Ta vara på all tid så mycket man bara kan och behandla dagen som om det vore den sista i livet!

Mamma/mormor kom på eftermiddagen för en kopp kaffe och mina hembakade bullar och dom fick godkänt! ;)
Mamma/mormor stannade av för att tillbringa tid med Alva medan hon badade, riktigt mysigt.

Jag har under kvällen gjort klart en uppgift i rehab/hab och nu måste jag vänta på dom nästa två uppgifterna tills vart på en föreläsning, lite halv segt men jag är inte sysslolös!

I morgon väntar skolan och dom sista kursintroduktionerna så jag önskar alla mina läsare en god natt med bra sömn!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0