Eld i baken hela dagen!

Det har verkligen vart eld i baken hela dagen, först skolan hela morgonen fram till tidig eftermiddag men en massa ny information som skulle lagras i hjärnan. Jag har tagit ett stort beslut idag om att studera psykologi under lektion varje torsdag mellan 8-10. T ska kolla om han kan vara pappaledig torsdagar så jag kan göra så mycket jag bara kan utöver kvällar och helger! En heldag i veckan är guld värt!

Sortera och märka kläder har resten av dagen bestått av. Ska sälja iväg på klädbytardagen som äger rum i Tibro lördagen som kommer. Mina kläder, kläder Alva vuxit ur samt kläder Naomi vuxit ur. Det blev också en del skor.

Placerar mig i soffan med en kopp te, paddan och giana sisters och inväntar lyxfällan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0