Det var på tiden..!

Blogg appen som inte fungerat på hur många dagar som helst fungerar äntligen så nu är jag återigen tillbaka :)

Här hemma är det sjukstuga, jag och Alva är förkylda men mest våran skralva som nyser och hostar nästintill hela tiden.

Är fast i mina studier eftersom att jag behöver en produktnyckel till Word och tänker då inte betala 1500:- för en enstaka liten kod och inte har jag tid att sitta i skolan hela dagarna och absolut inte med skralvan! Har ett gratis program som heter open Office men dessa dokument kan inte lärarna öppna på skolan! Får se om sambons datasnille till kompis kan fixa detta problem!

Missa nu inte desperate housewives 21.00 :)



Kommentarer
Victoria

Det finns en väldigt bra sida som heter piratebay.org ;), där kan du hitta både office-paket och produktnycklar :)

2011-10-12 @ 00:38:05
Anonym

Tack :)

2011-10-12 @ 08:22:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0