Dags att krya ner...

... I sängen och hoppas på en god natt med sömn för i morgon ska jag unna mig egen tid i form av nagelförstärkning med pulver gelé och fransk manikyr, länge sen sist och jag ser fram emot det.
Älskar när man har snygga och fräscha naglar :)

Studierna kommer också stå på schemat och kanske hälsa på någon av våra nära?

Vi ska hem till far min och vattna blommor, ta in post och varför inte stanna till i stugan. Har hört på vädret att det ska på 12+ och sol, får se hur bra det stämmer under morgon dagen.



Kommentarer
tjockismamman

Åh sådana naglar har jag inte haft sen barnen kom, har inte haft tiden till det. Gör ju mina själv både testat pulver och gele, snyggt som bara det är det.

2011-10-28 @ 23:29:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0