Varför stan ?

Ni med barnvagnar, tycker ni att centrum är bra?

Jag avskyr att promenera i stan med barnvagnen men denna dagen var jag tvungen för att lämna tillbaka en bok på stadsbiblioteket men vilken pers att ta sig dit.. När man väl kommer in i stan är det kullerstenar överallt så vagnen vibrerar till tusen. dåligt med övergångställen och höga kanter. Jag skulle kunna fortsätta i en evighet med alla negativa saker ute på staden, inne på commerce ska man inte tala om...

Tack vet jag Maxi, allt på ett plan och ett underbart rum med mikro och skötbord.
Shoppingsugen, då blir det maxi!



Kommentarer
tjockismamman

Man har lärt sig nya vägar när manhar barnvagn.. och vart övergångställerna är.. mitt på torget är det ju stenar men om man går på det platta så darrar det inte. Inne på commerce kommer man överrallt bara veta VILKEN hiss att ta...

Men som sagt jag kommer INTE in i alla butiker i stan, har aldrig ens vart inne på ginatriko vet inte ens VART man kommer in med vagn dit...och vi ska inte tala om när jag har DUBBELvagnen shit alltså.. då är det t.o.m tight i hissarna på commerce..



Personligen ÄLSKAR jag promenera med vagnen nere i stan ;)

2011-11-15 @ 19:13:33
URL: http://timaki-timaki.blogspot.com/
Angelika - mamma till William <3

Jag tycker stan är rätt ok ändå men håller med om maxi. Mycket enklare med allt på samma plan =)

2011-11-15 @ 21:06:48
URL: http://kotek23.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0