Våran dag!

God kväll kära läsare! Har inte haft den minsta lust att blogga det senaste, har haft fullt upp med andra tankar i huvudet. Både positiva och negativa.

Idag har det vart en lugn dag med fint eftermiddagsbesök av en gammal vän till mig. Vi lärde känna varandra på högstadiet och höll ihop i vått och torrt. Tiden gick och vi gled allt mer isär varandra men idag känns det bra när man kan ses då och då. Umgås och bara vara, idag blev det shoppning på stallsiken och Alva fick stanna hemma. Egentid för mamman med en kär vän, det behövs!

I denna stund framkallar jag bilder på fuji direkt. Har gått igenom en hel bunt på datorn och jag har vart ut dom allra finaste vid dom bästa stunderna. Alla stunder är självklart dom bästa nu med ett barn i vårat liv men ni kanske fattar ; )

Sov gott underbara och någon dag under veckan lovar jag er en bildbomb, håll utkik vettja !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0