Väntar & väntar

Sitter i skolan och väntar på att min handledning ska börja klockan 16.30, ska läsa igenom allt en sista gång. Det känns som att det inte spelar någon roll nu när jag är riktigt trött. Informationen man har lagrat blir som bortblåst på en sekund, som provet jag skev igår. Jag kunde det mesta innan jag gick in men när man väl satt där förvann allt i tomma intet!

När jag är klar på skolan ska jag tömma pappas brevlåda, en vecka kvar sen är dom hemma igen : )
Jag ska även städa, passa på nu när Alva inte är hemma. Det ska vara rent och snyggt om jag ska trivas!

Hoppas ni har haft en bra dag så här långt, det har jag. Egentid hemma i det tysta, det var underbart!
Nu ska jag kika! Hejsvejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0