Update

Efter att vi klev upp i ottan denna morgon somnade vi om en stund i stora sängen, riktigt mysigt eftersom att det inte händer ofta!

Svägerskan ringde och vi begav oss till cafet med en massa bilder. Hon ska nämligen fixa fototårtor att ta kort på som sedan ska hamna på bilen. Kommer bli riktigt snyggt.

Mamma har vart här en snabb sväng innan vi begav oss till maxi för inhandling av några dagars föda.

Jag har nu studerat massvis, eller mest renskrivit saker jag ska skriva ut på skolan i morgon efter psykologi lektionen och efter det bär det av på babysim, denna gången ska jag i plurret med våran guldklimp : )

• kompletteringen av provet i medicin kursen
• renskrivit anteckningar från psykologi lektionen del 1, bra inför kommande prov!
• rehabiliteringsplanen färdig och inskickad!
• sammanfattat begrepp inför det kommande provet i rehab/hab

Känner mig riktigt flitig när mycket blir klart, ett steg närmare målet!

God natt och sov gott!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0