Serie utgår

Kanal5 har bestämt sig för att ändra i tablån denna tisdag, desperate housewives utgår och ersätts med en film. Jag är besviken!

Har hunnit med väldigt mycket av mina studier denna kväll så under dagen i morgon ska all renskrivas och lite ska skickas in via fronter.

Jag ska stänga ögonen och hoppas att jag vaknar upp med massvis av energi, borde kolla mitt järnvärde.
Är kroniskt trött och allmänt konstig i huvudet, blir kanske så när man är småbarnsförälder och med dessa eviga uppvak om nätterna och noll vila under dagarna, lilltjejen vill inte missa något..

Sussa gott !



Kommentarer
tjockismamman

Testa rosenrot extra ger en välbefinnande och piggare känsla, du ska se kan nästan garantera det blir bättre när lilltjejen blir äldre och sover hela nätter...

2011-11-02 @ 03:43:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0