Psykologi, babysim & sallad

Psykologi lektionen gick riktigt segt denna dagen, läraren pratar långsamt och tar fem minuters pauser mellan varje mening men jag tog mig igenom det utan att somna.

Rusade till datasalen där jag satt i min egen värld när jag skrev ut papper och renskrev att jag blev bra chockad när kusin Sara dök upp bredvid mig, märker inget! Roligt att se henne : )

Äntligen blev jag klar och tog bilen hem för att stressa i mig en smörgås och packade badväskan. Stress stress och när man kommer till badet slår det oss, höstlov men vi kom före den meter långa köbildningen och in på rehab för babysim. Det var roligt mysigt och Alva dök under vattnet för första gången, hon gillade det och inga ledsna miner.

Promenad till kvantum där vi plockade ihop varsin sallad och vidare hem för lunch. När klockan slog fyra kändes det som kväll och ögonen höll på att stängas så vi tog oss i stället till ö&b samt mediamarket och kikade läget.

Jag skulle skriva inför kommande medicin prov och med turen på min sida har jag markerat vad som kommer på provet sedan tidigare, tror inte hon har gjort nya prov eftersom att provet senast var inte ändrat sedan 2007.
De ni, kanske på tiden att läraren uppdaterar sig? Inte innan jag skrivit provet ; )

Nu kikar vi på fyra stjärnors middag och inväntar böda camping och lyxfällan.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0