Hej egentid & underbara vän!

Alva plutten har åkt till mormor sin för att stanna över natten och jag sitter hemma och jag minsta möjliga innan jag ska till skolan och handledning!

Jag behöver bort till affären och inhandla lunch och ta reda på frakt för två skolböcker jag sålt på tradera samt läsa på inför handledningen, ska komplettera provet i medicin.

jag har även haft en pratstund med min underbara vän Frida, bättre är svårt att hitta. Henne kan jag prata med om precis allt! Vad som händer ikväll återstår att se, kanske ska jag och min älskade hitta på något alldeles extra?



Kommentarer
Katja

Hoppas ni får lite mystid tillsammans ikväll du o T, medan Alva får mystid med mormor..

Jag har varit så nojig att lämna bort vår kommande.. Vi ska iväg på hotellnatt i slutet av maj då är ju bebis ett halvår.. så det borde gå bra ;O)

Tror verkligen man behöver det (jag iaf).. men ja..

Kram på er..

2011-11-08 @ 14:23:19
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
frida

Tack sj gumman för en pratstund...blev ju dock bara en liten=) Hoppas du får en underbar dag i Ullared.kram

2011-11-09 @ 10:23:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0