Bära eller brista?

Jag hade planerat en hel dag med studier så gott det gick med Alva hemma men jag vaknade upp med noll ork och nattlinnet satt kvar fram tills eftermiddagen, vi vilade över lunchen vilket var härligt, härligt att hon lyckades vila en timma!

Jag lagade mat, potatismos och lax, Alva smakade men slutade med att hon spydde järnet, dock var allt slem så jag hoppas att det inte hade med smaken av maten ...

Min bror och min systerson kikade förbi på eftermiddagen medan min syster arbetade med sitt LR.. Kollade bilar 2 och jag pratade med min älskade vän L, en helt underbar person och nästa vecka ska vi ses : )

Jag ligger här och har lite smått panik inför psykologi provet som ska skrivas i morgon, har en liten aning om att allt kommer att blandas ihop.. Inget att stressa upp sig för, det bär eller briser.

Sov gott : )



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0