Vänersborg




Jag och Annelie tog med barnen med en fullpackad bil till Vänersborg för att stanna över natten. Det var en prövning att sova borta, Alva grät långt över en timma på kvällen, Oliver lyckades tillslut somna. Trötta Mammor vaknade upp på Lördagmorgonen då det också var Elivras 1 års dag!

Jag och Emma tog en tur till Willys för att handla det sista som saknades till alla bakverk som hon skulle göra. Hela morgonen bakade Emma och jag och Annelie tog med våra barn på en långpromenad runt Gundlebo. Kanon väder och det stekte på ganska bra när vi gick där på landet!

Hungern kom ikapp och vi behövde äta innan alla kom på tårtkalas. Jag, Annelie, Alva samt tomas åkte för att hämta mat till oss allihopa och på köksgolvet satt vi sedan för att inta maten eftersom att köksbordet stod på altanen. Det var ganska mysigt att sitta på golvet, picknik inomhus!

Det var sköönt att komma bort från våran hemstad över en natt, känna att man längtar hem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0