Säljare på tradera




Jag har nu tänkt börja sälja av saker här hemma som inte används på tradera. Har hittat en toppen sida som säljer smarta packningspåsar! Dessa ska inhandlas så jag kan skicka iväg allt snabbt och smidigt. Sidan hittar nu HÄR . Ställer ett par frågor nedanför, snälla kommentera om ni har något förslag :)


En fråga till er som säljer på tradera, hur tar ni reda på vad portopriset blir på bästa sätt för att slippa springa till posten och väga paketen?

Hur paketerar man ett par skor på bästa sätt?




Kommentarer
Angelika - 18 år och mamma till William <3

De flesta gånger jag köpt skor på tradera så kommer de paketerade i en ica påse typ. De brukar ta en ika kasse och vira runt och tjepa en massa om man inte har kartongen :)

2011-05-10 @ 11:02:23
URL: http://kotek23.blogspot.com
Sarah

Jag paketerar alltid i vanliga påsar. Skulle aldrig lägga pengar på att köpa "paket"

Skor är smartast att lägga i en skolåda/låda. Har inte sålt så mkt skor. Skor verkar va ganska "svårt" att sälja på tradera.

Jag har en hushållsvåg jag väger på & vad portot kostar hittar du på posten.se

2011-05-11 @ 22:52:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0