Blomma







Jag har en blomma hemma som vanligtvis alltid vissnar efter en månad men denna blomman hemma hos mig som står i köksfönstret har nu blommat om flera gånger! Jag köpte blomman i Februari och ännu har den inte vissnat ifrån mig. Den måste verkligen trivas i köksfönstret :)

På första bilden är det hur blomman från början såg ut, fast denna blomman är inte min utan står på jobbet men det är ändå samma sort. Tog ingen för och efterbild på blomman hemma då jag trodde den skulle vissna för länge sen!

Andra bilden ser nu hur en ny knopp är på väg upp och på den tredje bilden visar hur blomman ser ut idag. Den blir högre och högre, är stolt över min blomma. Dock är den inte allt för snygg när den spretar åt alla håll och ser allmänt kal ut men ändå, stolt! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0