Vårpromenad









Trots att snön ännu en gång föll till backen under gårdagen har jag vårkänslor. Det blev ingen promenad med C & M som planerat utan det tar vi i morgon.
Min och Prinsessans promenad blev istället till Södermalm och hem till min Mormor och Morfar.
Det blåste lite kallt men annars var det hur skönt som helst ute, hade kunnat vandra hur länge som helst!
Såg även lite vårtecken på vägen. Snödroppar och en fjäril ! ♥

Ikväll är det premiär för "Mamma byter bo" på kanal 4, jag personligen tror att det är ett roligt program, se hur andra människor kommer överens med varandra , i någon annans hus! kan ju inte bli mer än galet!

Min älskade sambo håller på att göra crepes, vilket uppskattas då jag är vrålhungrig!

Ha en fortsatt bra Måndagkväll !


Kommentarer
Sambon

De va första o sista gången ja gjorde crêpes. Vilket jobb de va. Hoppas verkligen dom blev goda annars får man ställa sig vid spisen igen hehe

2011-03-28 @ 20:11:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0