Urusel sömn !



Gårdagens natt var den sämsta under hela min graviditet. Jag somnade inte förrens vid 01.00 tiden eftersom att jag vid 23.30 blev väldigt hungrig och fick för mig att göra varma mackor, mitt i natten? Är man gravid så är man! Vaknade redan vid 03.00 och det blev ett toabesök, vid 07.00 vaknade jag igen för ett toabesök, ögonen gick i kors och min sambo snarkade värre än värst vilket gjorde att det tog ett tag innan jag lyckades somna om. Väl uppe vid 09.00 blev det frukost samt att jag lagade ett hål i Tonys byxor.

På förmiddagen åkte jag sedan ut till Varola innan jag skulle vidare till Skultorp och hämta tårtor inför Olivers 2 års kalas i morgon. Väl hemma blev det tv tittande och jag somnade i soffan, inte planerat men tydligen välbehövligt.

Nu står Tacopajen i ugnen och det ska bli väldigt smarrigt då jag nu är vrål hungrig! Ikväll blir det tidigt i säng och hoppas på bra sömn eftersom att jag ska åka och hämta Nelly (Svägerskans minsting) vid åtta tiden eftersom att svägerskan ska ner till valhall och lägga upp kläder hon ska sälja på klädbytardagen. Blir ett besök där för mig och Annelie innan det är dags för Olivers kalas, kan alltid hitta något!

Ha en bra Lördagkväll alla läsare !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0