Trygg Hansa och vecka 40




Hade igår besök av en "försäkringstant" från trygg hansa. Har nu skaffat försärking till mig , bebis och en ny hemförsäring. Känns väldigt bra!

Igår innan läggdags tog mina hormoner ännu än gång över min kropp och fy sjutton vad det är jobbigt. Jag är arg samtidigt som jag är ledsen och bara känner att jag inte orkar mera. Jag är rastlös och vet inte vart jag ska lägga all min energi. Hur kan man vara så här pigg när det snart är dags att föda? Jag är verkligen pigg som en lärka och sover underbart om nätterna, hade inte kunnat önska mig en bättre graviditet men nu vill jag bara ha vårat barn på utsidan!
Gick även idag in på vecka 40, sista veckan på det första äventyret men snart börjar det andra och det kommer hålla på för resten av mitt liv. Längtar så! <3



Har idag blivit ett besök på Cafe 46 för att fixa Olivers tårtor, han ska ha kalas på söndag eftersom att han fyller 2år på måndag. Det blev två fototårtor, en bild på Oliver och på gummibjörnen som han älskar!






Tänk att jag nästa Fredag kanske är Mamma? Vart tog dessa nio månader vägen?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0