Stort tack !




Ett stort tack till min kusin Katja som hjälpte mig att byta ut bilderna i headern. Jag är kanon nöjd och kan knappt sluta titta på min fina blogg! ♥


Nu på förmiddagen har "BVC tanten" vart hemma hos oss på besök med en massa information och en bra bok som heter "leva med barn" ska börja läsa den ikväll. Hon hade också med sig vågen så vi kunde väga Alva och hon hade gått upp jättebra och jag är en stolt Mamma.




Födseln : 2630g
7dagar: 2770g
9dagar: 2805g                                                        ♥
13dagar: 2975g



Nu sover Mamma lilla prinsessa och när hon vaknar och fått mat ska vi ut på en promenad tillsammans med Caroline och hennes son Milo. Ska bli trevligt, länge sen vi träffades och umgicks!

När älsklingen kommer hem från jobbet ska vi åka och veckohandla som i vanligt ordning, så himla skönt för då slipper man springa till affären som en dåre varje dag, så roligt är det inte att handla mat! ;)


Ha en bra dag i solen !


Kommentarer
Angelika graviditetsvecka 38

Mycket bra att hon går upp i vikt :)

2011-03-28 @ 18:47:09
URL: http://kotek23.blogspot.com
Anonym

Då hon får flaskan vet vi säkert att hon går upp i vikt. Känns bra att veta hur mycket hon äter varje gång. Snart har hon förhoppningsvis vuxit så pass att kläderna passar som dom ska ;)

2011-04-02 @ 13:14:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0