Mödravårdcentral & Bullbak !




Besöket på Mödravårdcentralen gick bra, magen hade vuxit 1 cm och ligger nu på 33 och hjärtslagen låg på 128.
Frågade även min barnmorska om man kunde få med sig sin information och kurva hem och det visade sig att man får med sig det hem när man går på efterkontrollen. Det är ju ett tag kvar till efterkontrollen, i Maj skulle jag nog dit men det är värt att vänta på ! :)

Hade bullbak på schemat idag inför framtida besök när alla vill se våran bebis och det gick upp ett ljus. Mamma kanske vill baka med mig och visst ville hon det. Jag åkte till Varola vid 15.00 tiden och blev bjuden på mat. Biff, potatis och sås. Jättemumsigt!

Bullbaket sattes sedan igång och sammanlagt blev det 104 bullar men tog det klart inte med alla hem utan Mamma fick också några.








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0