Gratis gillas !




Jag är med i Liberoklubben och såg i en tidning att man på BB kunde få en gratis skötväska med produkter men på BB i skövde hade dom inte denna veckan. Jag skickade ett mail till libero och frågade hur man då skulle göra och dom ska nu skicka en start väska på posten, gratis tackar man inte nej till när man lever på föräldrapenning!


Libero startväska

Delas ut på de flesta förlossningsavdelningar.
Innehållet kan variera eftersom vi hela tiden vidareutvecklar paketets innehåll.
Det är granskat och godkänt av barnmorskor och uppfyller WHO's krav på spädbarnsvänligt sjukhus
.
Så här kan en Libero startväska se ut:
Ett litet paket med blöjor, Libero Baby Soft nummer 1 och 2
Prov på Libero Baby olja
Libero tvättservetter
Libero engångs skötbordsunderlägg
Leksak från Lamaze
En scarf eller en mössa
Diverse informationsfoldrar





På förmiddagen blev det en promenad med Caroline och Milo, var kallare än vad jag trodde och hade nästan behövt både mössa och vantar. Väl hemma var det dags att mata prinsessan och sedan inväntade vi min gamla barndomskompis Felicia, alltid lika trevligt när vi träffas dom få gångerna.

Prinsessan har nu under ett par kvällar bara gråtit och gråtit, inget tröstar henne men efter lite vaggande i bilstolen somnade hon tillslut!

I morgon kommer älskade Linnea hit från Uddevalla och ska stanna här en natt, vi ska på kvällen gå ut och fika och vem vet det kanske blir ett glas vin eftersom att jag inte ammar, förtjänar ett glas vitt !


Kommentarer
TjockisMamman

Vad knepigt att det inte fanns på BB ju.. fick själv sådana och en annan påse med våran första..men igenting med nr 2...



Alltid roligt med GRATIS ju...ler...

2011-03-31 @ 09:52:45
URL: http://timaki-timaki.blogspot.com
Anonym

Tyckte också det var rätt knepigt men bra att dom skickar eftersom att gratis är bäst ;)

2011-03-31 @ 14:37:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0