Frågeställning - Resten som är kvar !



Dag 25 - Ett sista ögonblick i livet

Vad ska man skriva här?
Jag hoppas att jag det sista ögonblicket i livet kan se tillbaka på mitt liv som något bra !




Dag 26 - Mina rädslor

Mina största rädslor i livet är Sprutor/nålar av alla slag samt smärta och tandläkaren.
Då undrar ni säkert hur jag kommer må under förlossningen med alla sprutor och nålar som man får, det undrar jag också kan jag meddela. Börjar bli vettskrämd över det som komma skall men förhoppningsvis vill jag ha ut mitt barn så pass mycket att det kommer överväga allt, alla mina rädlor kommer att försvinna ur hjärnan.

En månad efter förlossningen ska jag till tandläkaren och kanske laga ett hål. Jag var där i mitten på graviditeten men hon ville inte ta några bilder men hon tyckte det såg ut som ett litet hål i överkäken.
Lika bra att ta alla rädslor i samma veva ? Får se hur det ska gå !



Dag 27 - Vardag

Jag försöker få ut så mycket jag bara kan av min vardag nu när jag går i väntans tider. Passar på att göra sånt man vill hinna med innan bebis kommer.
Jag umgås väldigt mycket med Annelie och Oliver men försöker också träffa andra vänner och familjemedlemmar!
Vilar så mycket jag kan inför det som komma skall men det är inte det lättaste när man är pigg som en lärka men det är inget jag klagar över, skönt att ha en massa enegri så här i slutet på graviditeten !



Dag 28 - Det här saknar jag

Just nu saknar jag inget annat än min bebis och jag hoppas verkligen Han/Hon kommer snart och att jag slipper gå över tiden!



Dag 29 - Om 20 år

Är jag 42 år och mitt barn 20 år, jag hoppas att jag och Tony fortfarande håller ihop och att vi bor i ett hus på landet någonstan precis utanför staden men helst vill jag flytta till en annan närliggande stad.
Önskar att jag har en bra utbildning och ett bra jobb.
Att mitt/mina barn är friska och mår bra!

Vad jobbigt och konstigt det kändes att kolla fram 20 år i livet!



Dag 30 - Begravning

Jag hoppas att min Man och mina barn känner mig såpass väl att dom kan fixa en helt underbar begavning för mig.



Vad bra det kändes att skriva klart alla dagarna från frågeställningarna. Det var en rolig sak men alldeles för många dagar tycker jag! Men nu så är det slut på dagar och jag hoppas ni läsare fått lära känna mig bättre.

Många kramar från mig !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0