Frågeställning - Dag 22 + 23




Bra sidor och det här får mig att må bra


Ja, vad har jag för bra sidor? Sen jag blev gravid har jag blivit väldigt ordningsam och vill verkligen fixa och dona hemma. Jag har den senaste tiden verkligen börjat uppskatta det som finns i mitt liv och försöker göra allt jag kan för att ta vara på det.

Jag är/var väldigt duktig på mitt jobb. Lade märkte till mycket och all information lagrades i min hjärna kommer dock att vara nollställd igen när jag väl kommer tillbaka och jobbar extra under min mammaledighet.



Jag mår bra när min sambo gör saker utan att jag behöver säga till eller tjata, när han ser saker med "egna ögon".
Jag mår bra när andra runt omrkring mig när bra och är positiva. Jag älskar verkligen när andra människor sprider glad energi omkring sig, det får en att må så bra själv.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0