Frågan är ... ?




Om det var fostervatten eller urin som rann ut ur min kropp vid 20.00 tiden?
Det bara kom, hann inte ens reagera!
Jag känner inte av något utan det är som innan men värkarna kanske börjar i natt om det var lite fostervatten som kom, jag avvaktar ett slag med att ringa förlossningen. När värkarna kommer, då ringer jag på två röda!

Skrev ju i förra veckan om klädbytardagen och att vi nu har överflöd med kläder till våran bebis. Har också meddelat mina närmaste att jag inte önskar några kläder i den minsta storleken utan att dom i så fall får köpa kläder i en större storlek. Måste ju hinna använda alla kläder.





Kommentarer
Zenobia

Hej hej tittade in lite :)

Har slemproppen gått? Typ genomskinligt slem.. Kan vara hel, kan vara i delar. Vattnet luktar ganska illa, inte som urin och ser ut som vatten. Kan komma lite bebis bajs i oxå..



Ja gud! Jag har nu rensat ut 2 (!) bananlådor med bebiskläder i storlek 56 och 62! Önskar jag hade sagt till att jag vill ha större kläder..

2011-03-11 @ 22:08:42
Erika - Mamma till Tino

Ring in och tala om vad som har hänt. När mitt vatten gick så trodde jag också att jag kissade på mig. Jag kände inte heller nått, så ring in och förvarna i alla fall. Och om slemproppen har gått så är det inte säkert att du märkt av det. Kram på dig och lycka till! Hoppas att bebisen vill komma ut nu :)

2011-03-11 @ 22:17:56
URL: http://eeaberg.blogg.se/
Anonym

Jag vill avvakta lite, försöka sova lite först eftersom att jag inte känner av något.

Inte märkt av någon slempropp.



Tack så mycket :)

2011-03-11 @ 22:24:43
Alexandra

Oj då! Hoppas det är vattnet, då vet vi ju att bebisen är på g i alla fall :D

Lycka till och hoppas allt går bra!

Kram

2011-03-12 @ 00:13:27
URL: http://nattstad.se/AlexandraAndersson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0