Fostervattenprov




Som jag skrev igår så bara "rann det till" vid åtta tiden på kvällen strax efter att jag vart på toaletten. Frågan blev då, Fostervatten eller urin?
Inte kan jag väl kissa på min ca 1dl utan att känna av det, jag är ju inte 80 inkontenent. Har under hela min graviditet lyckats hålla det tätt.

Efter prat med svägerskan blev det ett samtal till förlossningen eftersom att om det var vattnet får man inte gå mer än tre dygn utan att dom sätter igång mig.

Pratade med en trevlig människa på förlossningen och nu klockan 10 ska vi in dit för att kolla om det var fostervatten samt  göra en
CTG-registrering.

(Dock inte min bild)



Återstår att se , bloggar senare igen om jag kommer hem vilket jag tror att jag gör men man vet aldrig. Blev tillsagt att BB väskan skulle med.
Det slog mig förut att får jag bebisen den 13:e blir det mitt turnummer, tog nämligen körkort den 13:e samt att det också är min Mammas turnummer och min lillebrors nummer på sin matchtröja i innebandyn!

Kramar till er alla och ha en bra Lördag! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0