Fortsätta Blogga?




Jag går i banorna om jag ska fortsätta blogga eller sluta med det och bara anteckna hemma för mig själv och läsa i framtiden? Jag ser på statestiken att jag har läsare varje dag men vilka är ni? Tråkigt att det blir så få kommentarer!

Känner att jag vill veta om det är värt att ta sig den tiden, nu när man har barn och så. Finns ju en massa annat man kan göra än att blogga medans den lilla prinsessan sover, vill veta att folk uppskattar det jag skriver om och utan kommentarer så tröttnar man tyvärr snabbt på att skriva hur roligt det än är..


På bilden är Alva ett dygn.
Tänk att min bebis i morgon redan är en vecka, hur fort kan tiden gå!


Kommentarer
Mia

Jag kommenterar jättegärna och uppskattade att du skrev om din förlossning.. :D din ängel är helt underbar <3 folk uppskattar inte min blogg heller med kommentarer.. ändå har jag en ny design.. Kram och hoppas ni mår bra!!! och föressten har jag antecknat maximus första tid i en liten bok :)

2011-03-21 @ 20:58:20
URL: http://pienimustaenkeli.blogg.se/
Annica

Men hörru, jag läser :)

2011-03-21 @ 21:24:36
Annica

Men hörru, jag läser :)

2011-03-21 @ 21:26:06
Soffi

Heeej soffi nr 2! Ett jättestort grattis till er, vilken liten sötis no har fått. Jag kikar in här då och då så nu vet du det. Tycker du sla fortsätta. Kraaaaaaam

2011-03-21 @ 21:41:12
emelie

Tycker du ska fortsätta! Jag kommer va en trogen läsare. Skulle vara jätte kul att få följa lilla söta Alva här :)

2011-03-21 @ 22:22:31
Victoria

Jag läser! Sluta inte :)

2011-03-22 @ 07:04:42
TjockisMamman

2011-03-22 @ 11:05:32
URL: http://tjockismammanpatjocken.blogspot.com/
Tjockismamman

skickade iväg en TOM kommentar..ler..

Lite gröt i gravidhjärnan här liksom...



Jag har aldrig gått efter hur mycket folk kommenterar på min blogg heller har de för MIN egna skull och släkten och vänner som inte bor i samma stad som mig...



2011-03-22 @ 11:07:02
Linda

Klart du ska fortsätta skriva Sofia :)) Folk läser men oftast kommenterar ingen, skit tråkigt ja vet, samma med min blogg :( Ta hand om dig :) Kramar Linda

2011-03-22 @ 13:01:58
URL: http://leyasmatte.wordpress.com
emma

klart du ska fortsätta fia, så jag kan fortsätta följa ditt liv här från urskogen i norr! (trots dåligt kommenterande...)

2011-03-22 @ 22:26:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0