Falskt alarm !




Väl inne på förlossningen började barnmorskan att göra en CTG-registrering och den såg kanon ut. Sedan var det upp i gyn stolen för att kolla om det var fostervatten som hade runnit ur men icke sa nicke, inget fostervatten.
Jag är väl inkontenent och läcker är min första tanke men barnmorskan sa att de även kunde vara flytningar men så mycket? Det är bara att lite på barnmorskan, hon vet ju trots allt bäst och har gjort detta mer än en gång.

Är nu i vecka 40+2 men veckorna och dagarna bara springer iväg men självklart är jag otålig. Vill ju se våran bebis nu, är så nyfiken på hur den lilla ser ut. Jag vill lära känna vårat barn.




Bilder tagna idag, Vecka 40+2

 

Nu gör min älskade varma mackor och jag sitter här och småtittar på finalen av melodifestivalen.

Ha en kanonbra kväll alla mina läsare!

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0