En aning ...


Grattis Mosters lilla ängel på 2 års dagen!



Känner att jag är en "varannandag bloggare" , ska försöka bättre på detta.

Det var full fart under hela gårdagen. Först hämta Nelly vid 8.00 sen hem för att äta fruksot och ladda inför klädbytardagen på valhall tillsammans med Annelie, vi kom till valhall vid 10.00 och köade i en timma men det vart värt det, fö
rst in vid klädborden. Jag vart fruktansvärt nöjd med kläderna jag hittade till bebisen. Massor av kläder för 300 kronor samt en baby musikmobil så nu behöver vi inte inhandla mer kläder för den första tiden. Glad i hela kroppen och jag kommer vara på varenda klädbytardag!

 


Naomi var hemma en sväng igår och hon lekte med kusinen Nelly. Efter maten blev det kalas för mosters lilla ängel som idag fyller hela 2 år, vart tar tiden vägen? Massor av glass, tårta och kakor.



Under hela dagen igår kände jag av förvärkar med jämna mellan rum så vid läggdags var jag helt säker på att jag skulle vakna upp någongång under natten av att vattnet går men icke sa nicke och under denna dagen har jag inte känt av något men vad gör det, våran bebis kommer när han/hon känner sig redo.


Nu står lasangen i ugnen och är strax klar sen blir det mys i soffan med min älskade för resten av kvällen för i morgon blir det tvätt och städ. Känns som om det är det ända jag gör nu när jag går hemma, tvättar och städar!
Det blir kanske finbesök av Frida och Anton i morgon också samt min Mamma som kanske skulle titta förbi under förmiddagen.

"Familjen Annorlunda" ikväll, ett helt underbart program !


Ha en bra fortsatt kväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0