Dystert och Glatt !





Jag har verkligen fått världens finaste skatt, min lilla dotter Alva. När man har världens finaste i livet borde det inte finnas mycket som tynger men så är inte fallet.  Jag har aldrig i mitt liv haft så här mycket som tynger mitt hjärta, som gör att jag mår så här dåligt. Jag kan tyvärr inte skriva vad det handlar om, vill inte förlora respekten från min sambo
.

Känns som ett svart hål i kroppen men jag försöker hålla humöret uppe för min dotters skull men när hon inte är med och ser rasar allt samman ännu en gång...

Jag önskar bara att allt kunde vara lätt, att man ska slippa välja mellan två vägar. Jag vill det ena men samtidigt vill jag det andra.. min hjärna snurrar som tio tvättmaskiner. Får höra att allt kommer ordna sig men i detta fallet känns det helt omöjligt!

Den bästa systen man kan ha skrev några visa ord på facebook tidigare idag:


Att någon "står vid din sida" betyder inte så mycket.
Det avgörande är vad han/hon är beredd att göra..!






Mammas skatt är i dag två veckor, känns som om det var i går jag låg på förlossningen och trodde jag skulle dö av smärta men idag var det absolut värt smärtan.
Min skatt är en lugn och fin liten tjej som inte gör mycket väsen ifrån sig. Det kommer skrik när hon är hungrig, övertrött eller vill byta sin bajsblöja. I mellan det är hon bara den gladaste tjejen och jag hoppas  detta håller i sig!♥




Kommentarer
Mia

Det är skönt att man har en sådan underbar skatt att luta sig mot, som alltid gör en glad igen..

Känner igen den känslan du har, jag tog min väg i livet. Och jag hoppas du tar den vägen som gör att du fyller det hål som du har.. Jag har mina upp och ner dagar, jag om någon har varit med om rätt mycket.. Så om du behöver prata med någon som kanske inte känner dig så jätteväl och dömer dig så är du välkommen att höra av dig. Det värsta jag vet är att känna sig ensam fast man egentligen inte är det. Men att man känner sig ensam för att ingen förstår. Även om alla säger att det ordnar sig, så känns det inte så just nu, men jag lovar att det gör det, även om det tar tid och ork. Det är bara fråga om prioriteringar i livet. Gör det som gör att du mår bra och bäst just nu för stunden, så tar du tag i "problemen" om det finns några när du känner dig lite starkare och mår bättre. Massa kramar till er, sötnosar :)

2011-03-29 @ 18:25:11
URL: http://pienimustaenkeli.blogg.se/
Anonym

Tack för omtanken men detta är inget problem som försvinner. Det är mer lämna problemet eller lära sig leva med det och kämpa ihop med den man älskar!

Kramar

2011-03-29 @ 18:37:30
Martina

Tänker på dej och finns här <3 Snart ses vi då kan vi prata en massa!

2011-03-29 @ 19:46:56
Annelie

Älskar er stjärnstopp! Och jo de kommer ordna sig, de känns bara tungt just nu hjärtat mitt <3

2011-03-29 @ 21:05:00
URL: http://minegnahuvudroll.blogg.se/
annelie

Älskar er stjärnstopp! Och jo de kommer ordna sig, de känns bara tungt just nu hjärtat mitt <3

2011-03-29 @ 21:15:37
URL: http://minegnahuvudroll-blogg.se
Annelie

Älskar er stjärnstopp! Och jo de kommer ordna sig, de känns bara tungt just nu hjärtat mitt <3

2011-03-29 @ 21:16:08
URL: http://minegnahuvudroll.blogg.se/
Sanne - Mamma till Lykke

Åh tack så mycket :-)

2011-03-30 @ 19:33:11
URL: http://lykkeochjag.blogg.se/
Mia

Isåfall är det ju lite sämre ställt, men å andra sidan verkar du vara en vettig kvinna så du kommer säkerligen på vad som känns bäst för dig, och du ska se att det ordnar sig hursomhelst så småningom även om det är tungt just nu.. En varm StyrkeKRAM :)

2011-03-30 @ 22:09:15
URL: http://pienimustaenkeli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0