Västkusten




Jag tog mig tid när  jag packat klart till några snabba blogginlägg, nu kan ni se vad som har hänt lite det senaste.
När jag skrivit klart detta inlägget ska jag och Alva åka iväg till sambon/Pappas jobb och sedan far vi tll västkusten för några dagar men innan dess ska vi förbi svärföräldrana för att hämta upp saker som ska med ner till stugan.
Svärföräldrarna har en sommarstuga 10 min från Smögen och stugan ligger alldeles perfekt.

Ska bli helt underbart att komma bort ett tag, bara vi tre och samla kraft i en annan miljö, nu hoppas vi bara att det blir hyfsat bra väder utan regn.

Ha nu alla en bra helg så hörs vi med nya blogginlägg och bilder när jag anläder hemma igen då vi inte kommer ha internet där nere mer än i våra telefoner och blogga via min Iphone känner jag inte alls för, tar sån tid.



Kommentarer
tjockismamman

Ha en underbar mini semester det BEHÄVER man verkligen ibland bara vara liksom...



hoppas vädrets gudar är med er och ni får fantastiskt väder...

2011-06-01 @ 21:55:24
tjockismamman

Ha en underbar mini semester det BEHÄVER man verkligen ibland bara vara liksom...



hoppas vädrets gudar är med er och ni får fantastiskt väder...

2011-06-01 @ 21:55:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0