Sägs att det ska bli oväder ?



God eftermiddag alla mina läsare!

Vi tog oss en sovmorgon denna dagen, var riktigt härligt eftersom att jag har svårt att somna om kvällarna/nätterna. Hur jag än försöker kan jag inte somna och det gör mig galen, all min energi som jag vill ha under dagarna kommer när det är dags för bädden, varför ?

Vi tog oss en snabb promenad till affären på förmiddagen då vädret såg ostadigt ut och jag läste och såg att att det skulle bli oväder denna dagen men vart är detta oväder? Om det kommer hoppas jag att det blir efter klockan 16 så att Tony hinner hem, det värsta jag vet är åskan. Blir alldeles kallsvettig och vill bara ta med Alva och krypa in under sängen och inte röra en fena förren det är över.

Dagen annars erbjuder inte mycket mer än att Mamma tittade förbi en snabb sväng när vi hade kommit från affären. Jag ska försöka samla energi till att städa, i alla fall lite så dammet försvinner på möblerna och golven kan bli smulfria men hittas inte energin får jag väl ta det i natt då jag är som piggast ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0